Med prosjektregistrering levert av Time Recorder får din bedrift et system som vil effektivisere arbeidshverdagen. Løsningen gir full kontroll over prosjekttimer, og gjør det enkelt å følge opp tidsbruk, budsjetter og ressursfordeling. Ved å samle all informasjon på ett sted, forenkles både rapportering og fakturering, noe som gir økt lønnsomhet og bedre prosjektstyring.
Velg smart, velg sikkert, velg Time Recorder for din prosjektregistreringløsning.
Fleksibel registrering
Systemet støtter både sanntidsregistrering og etterregistrering tilpasset din bedrifts arbeidsflyt.
Kontroll og tilpasning
Ha kontroll på ulike prosjekter tilpasset hver enkelt ansatt.
Integrasjon og styring
Systemet har støtte for sømløs dataflyt for tredjeparts systemer som gir en ekstra gevinst.
Vi finner den beste løsningen for deg!
Ønsker du rådgivning eller hjelp til hvilken registreringsløsning som passer for din bedrift? Kontakt en av våre konsulenter for en samtale eller demo av våre produkter.
Definer hvert prosjekt/aktivitet med maks tidsbruk
Automatisk sluttregistrering
- spar tid og feil
Tildel spesifikke prosjekter per ansatt
Styr enkelt hvem som har tilgang til hva
Ubegrenset antall prosjekter og aktiviteter
Ingen begrensning på antall for enkel administrasjon
Visuell innsikt
Få innsikt med rapporter og diagrammer
Statistikk
Nøyaktig statistikk for analyse og videreutvikling
ERP-integrasjoner
- for sømløs dataflyt
Aktive og inaktive prosjekter
Definer start - og sluttdato per prosjekt
Tilstedeværelsedata
- kobling til PIP-oversikt
Gjør som andre kunder
Kunde anbefaling
Vi har ansatte som jobber på mange forskjellige arbeidssteder og med varierende arbeidstider. Den QR-baserte prosjektmodulen til Astrow hjelper oss å håndtere dette på en måte som er enkel å forholde seg til både for ledere og ansatte.
Emil Moberg
Operasjonssjef Konsern / Helt Opplagt
Vil du vite mer?
Vil du gjøre prosjektregistrering smartere og mer oversiktelig? Kontakt oss for en demo eller mer informasjon!