Time Recorder støtter nasjonale arbeidsregler og tariffer, og gir deg en sømløs håndtering av turnus, skiftplaner og overtid – helt i tråd med arbeidsmiljøloven. Med integrasjon til vårt varslingssenter sikrer du også at overtid og AML-regelverk følges opp automatisk og presist.
Du får en fraværskalender og ferieplanlegging som gjør det enkelt å holde oversikt, samt en planleggingskalender som viser tilgjengelighet og turnus på tvers av avdelinger. Systemet inkluderer også helligdagskalender for alle nordiske land, og støtter fleksitid, timebank og full saldooversikt for hver ansatt.
Med automatisk uttrekk til lønnssystem (se våre integrasjoner), sparer du tid og unngår feil. I tillegg får du tilgang til utfyllende rapporter, regelverksstøtte for sykdom og omsorgsdager med egen sykdomsmodul, samt støtte for akkord, stykkregistrering og realtids tilstedeværelsesoversikt via vår PIP modul. Sanntidsregistrering skjer enkelt via terminal eller app med full støtte for pauseregler og alle tilleggstyper.
Vi tilbyr lokal support med ekspertise på nordisk lovverk og HR-rutiner.
Time Recorder har gjort en profesjonell og god jobb helt fra vår oppstart i ny database. Vår konsulent har hjulpet oss med å effektiviserer våre prosesser, og satt opp gode løsninger i systemet tilpasset vår bedrift. Vi har mange ulike skift og arbeidsordninger i bedriften som systemet ivaretar godt.