Integrasjoner

Her finner du en oversikt over våre partnere som vi har et samarbeid med og ulike integrasjoner.
Ta kontakt med oss dersom du har noen spørsmål vedrørende integrasjonene.
Partner

Dataplan Økonomi er et frittstående autorisert regnskapsbyrå som er medlem av Regnskap Norge. Vi utfører alle tjenester innen lønn, fakturering, timeregnskap, budsjettering, prognoser og årsoppgjør.

Rådgivning er også et viktig område for oss. Vi gir faglig bistand ved firmastiftelser, styrearbeid og kapitalutvidelse.

Partner

Det skulle bare mangle at et lønnssystem utbetaler riktig lønn, til riktig ansatt, til riktig tid. Våre lønnssystemer byr i tillegg på smidige løsninger for både ansatte og ledere.

Partner

Du som jobber med lønn i en norsk bedrift, er kanskje den ryddigste av dem alle. Lønnen skal føres riktig, utbetales riktig og rapporteres riktig. Struktur har du nok av – men tid kan være en mangelvare.

Det er derfor vi har utviklet Visma.net Payroll. Lønnsansvarlig får et supersmidig system, mens de ansatte kan levere utlegg eller ferieønsker på farten. Visma.net Payroll er enkelt å bruke, og du kan bruke det over alt – så lenge du er på nett.

Integrasjon

Automatiser det som er kjedelig og tidkrevende slik at de ansatte i bedriften får en mer smidig arbeidshverdag. Er du prosjektleder, lønnsmedarbeidere, HR-medarbeider eller generelt jobber med mennesker har vi løsningene som gjør hverdagen mer smidig. 

Nettlønn intergrasjon
Integrasjon

I 2007 ble NettLønn grunnlagt for å skape en lønnsplattform som er så lett og intuitiv at alle kan ta det i bruk, men kraftig nok til å støtte kompleksiteten i dagens lønns- og personalarbeid. Siden den gang har vi jobbet hardt med å løse de største lønnsutfordringene som små og mellomstore bedrifter står overfor – fra forenkle lønnsbehandling til automatisert rapportering og utbetaling. Men vi er bare i gang.

Integrasjon

SD Worx leverer fremtidens systemer og tjenester innen Lønn og HR til store og mellomstore bedrifter, organisasjoner og offentlig sektor.

Integrasjon

Forenkling er overraskende komplisert, har det vist seg. Vi har drevet med det i mange år, og vi er fremdeles ikke ferdig. Faktisk oppdateres Tripletex flere ganger om dagen med nye ting som skal gjøre regnskap, lønn, fakturering, rapportering og mye annet raskere, enklere eller bedre. 

Gjennom smarte nyvinninger sørger vi for å redusere behovet for manuelle prosesser, vi gjør oppgaver mindre tidkrevende, og jobber for å gjøre regnskap og økonomi oversiktlig og forståelig. Uavhengig av om du er regnskapsfører, lønnsansvarlig eller driver din egen bedrift. 

Integrasjon

Oppdag hele potensialet til dataene ved hjelp av neste generasjons KI-verktøy med Copilot i Power BI. Beskriv innsikten du trenger, eller still et spørsmål om dataene, så analyserer og henter Copilot riktige data inn i en rapport – du kan enkelt gjøre data om handlingsbar innsikt.

Integrasjon

VIEW er landets største kompetansehus på Xledger. Vi er en one-stop-shop, som betyr at vi leverer både systemet, regnskapsføring og lønnstjenester. Vi har egne team som kan skreddersydd integrasjoner med fagsysstemer for f.eks. ordre, CRM eller nettbutikk. Vi kan Xledger, og hjelper deg med å utnytte det best mulig.

Poweroffice Go
Integrasjon

Regnskapsplattformen vi bruker er både moderne og brukervennlig, og bidrar til en enklere hverdag og økt kontroll. Med PowerOffice Go har vi alt i ett system, eller sømløse integrasjoner med nødvendige sidesystemer. Tjenester som føring av regnskap i sanntid, autorisere betalinger til leverandører, hente ut regnskapsrapporter, lønnskjøring, timeregistrering og utfakturering til kunde, er alt mulig i ett og samme system.

Programmet tilbyr mange automatiserte prosesser som forenkler arbeidshverdagen for både kunde og regnskapsfører. Ved å bruke de automatiserte funksjonene reduseres også muligheten for feiltasting, unøyaktighet og differanse i regnskapet, og man sparer verdifull tid. Systemet legger altså til rette for effektivitet og lønnsomhet i alle ledd.

Integrasjon

Unit4 Human Capital Management (HCM) har automatiske funksjoner for lønnsadministrasjon som sparer tid. Disse funksjonene synkroniserer HR- og lønnsdata, slik at medarbeiderne dine ikke trenger å legge inn data manuelt. Dette gir økt fleksibilitet, enklere prosesser, unngåelse av duplisering av data og feil, samt betydelig tidsbesparelse på lønnsberegninger og -revisjoner.

Integrasjon

Simployer og Astrow snakker sammen så det er enkelt å overføre informasjon mellom systemene.

Simployer tilbyr deg kontinuerlig oppdatert informasjon om gjeldende lover, regler og forordninger knyttet til personal, lønn og regnskap, samt unike HRM-løsninger for utvikling av bedriftens viktigste ressurs; menneskene.

Partner

4human leverer markedets mest komplette HRM-løsning. Med modulen lønnstransparens hjelper vi deg med likeverdig og rettferdig arbeidsplasser, hvor du som arbeidsgiver må fokusere på lik lønn for likt arbeid. Med lønnstransparens modulen vår bidrar vi med å gjøre det enklere å finne systematiske lønnsforskjeller mellom menn og kvinner, og å gi de ansatte rett til informasjon om de behandles likestilt eller ikke med sine kolleger i samme konsern/virksomhet.

Partner

Connectmyapps lar deg enkelt koble sammen systemer med bla. Astrow for overføring av informasjon.

Ta kontakt hvis du vil vite mer.

Partner

CatalystOne tilbyr et komplett HR- og personalsystem som støtter alle dine HR-prosesser, som f.eks. medarbeiderutvikling, etterfølgerplanlegging, kurs/kompetanse – og selvfølgelig sikker håndtering og lagring av all medarbeiderdata. Med et modulbasert HR-system kan du kombinere og konfigurere løsninger som passer akkurat til dine behov, og du vil ha en HR-løsning som kan utvikles og vokse med organisasjonen over tid.

Infoeasy lønnsystem
Integrasjon

InfoEasy er en sterk løsning for små- og mellomstore bedrifter som er bygget på en moderne plattform. Løsningen er svært skalerbar og passer for alt fra enkeltmansforetak -til bedrifter med over 1000 brukere. 

InfoEasy er et økonomisystem som er utviklet av Info-Easy AS og har alle moduler i samme system! Vi har også integrerte løsninger som  kundestøtte/CRM og systemer for skanning- og elektronisk fakturabehandling.

Integrasjon

Regnskapsprogrammet som redder krevende lønnsprosesser. Duetts automatiserte lønnssystem gjør hverdagen mer effektiv for deg som leder, for regnskapsavdelingen og ikke minst enklere for de ansatte. Alt samlet i en oversiktlig app.

Integrasjon

Hogia Lønn AS er et firma i Hogia-gruppen, en av Nordens største produsenter og leverandører av administrativ programvare.

Hogia legger stor vekt på å utvikle brukervennlige system som gjør hverdagen enklere for brukere, og gir bedriftene et godt verktøy for oversikt og kontroll.

Integrasjon

Harmoni lønn er enkelt å ta i bruk og alt du trenger for å komme i gang er registrerte opplysninger på ansatte hittil i år. Du kan starte når du vil i løpet av året, og resterende lønnskjøringer og a-meldinger kan utarbeides direkte. Første versjon av systemet ble lansert allerede i 1995, og etter så mange år har vi i Cantor opparbeidet stor kompetanse på lønnsområdet.

Integrasjon

Løsningene har mange tidsbesparende funksjoner med elektronisk arbeidsflyt mellom ledelse, lønns- og HR avdeling og ansatte. Systemene holder orden på HR og lønnsprosessene for deg. Og sist, men ikke minst, har Azets fagfolk med topp kompetanse på alt som har med lønn og HR å gjøre.

Sumango Payroll
Integrasjon

Norsk lønnssystem for Microsoft Dynamics 365 Business Central (SaaS)

Sumango Payroll er et lønnssystem med mye funksjonalitet, integrert med Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Vi har både store og små kunder. Enkelt for mindre virksomheter og mye funksjonalitet for større virksomheter som har behov for mer funksjonalitet

Alt i et system – eget rollesenter i Microsoft Dynamics 365 Business Central

© 2023 Time Recorder Co. AS
Personvernerklæring Cookie policy