LEDERPORTAL

Som leder kan du utføre enkel personaladministrasjon, som å behandle/godkjenne fraværsforespørsler og planlegge skift.

ENKELT OG TIDSBESPARENDE

 Godkjenne stemplings- og fraværsforespørsler

Korrigere avvik (manglende stemplinger/åpne dager) for ansatte

Rapporter for timekort, sumliste, fravær, sykdom og avvik i sanntid

Diagrammer som gjør det lett å følge opp arbeidstimer og fravær i avdelingen

Ferieplanlegger med utskriftsmulighet til A3 og A4-format

Oppgaveplanlegger og rapporter som du får tilsendt automatisk på e-post (HTML, CSV og XLSX-format)

Chat-funksjon for formidling av beskjeder og dialog med ansatte

HMS-modul for tilstedeværelse

Astrow Web gir enkel og intuitiv tilgang til de mest brukte

funksjonene via apper tilpasset ulike mobiler og nettbrett.

ENKEL FRAVÆRFORESPØRSEL

Planlegg fraværet basert på andres fravær

  Få en kalenderoversikt før du søker

Oversikt over feriesaldo

Kan også benyttes for andre tidskontoer, sykt barn dager etc.

Timekort visning

Ha full oversikt over arbeidet timer, overtid rett fra lomma!

CHAT MED ANDRE

Gi raske beskjeder til ansatte, ledere etc. Full chat historikk medfølger.

Vår bransjeløsning for cafe og restaurant inneholder enkel inn/ut registrering, vaktplanlegging, overtid og andre tillegg og personalliste mot Skatteetaten.

CAFÈ RESTAURANT

Ha statistikk og kontroll på utbetalte tillegg som overtid, vakttillegg, akkord arbeide eller annet betalt tillegg som du fører.

Egen modul og App for tilstedeværelse og opprop av ansatte ved evakuering.

INDUSTRI

Registrering av deltagere i ekstern bedrift

Time-telling av oppgaver for jobbkonsulenter på tiltak fra NAV som krever dette til etter-fakturering, eller til internt bruk.

Varsler om sletting av deltagere etter 12 uker.

ATTFØRING

TILTAK

Få kontroll på oppsparte timer, avspasering, ferie-saldo og – planlegging, sykdomsregler.

Se og administrere egen timeliste, følge opp egne avvik

 

KONTOR

Bransjetilpasset mal og skreddersy løsning for din bedrift.

Pokerspill (Spillere som må logge tid for bruk på spill-bordet).

Tilstedeværelse på byggeplasser.

Rutebil-sjåfører med faste, betalte ruter.

TILPASSET

ANSATTPORTAL

Enkel og oversiktlig løsning som også bevisstgjør ansatte i forhold til egen tidsbruk.

LEDERPORTAL

Som leder kan du utføre enkel personal-administrasjon, som å behandle/godkjenne fraværsforespørsler og planlegge skift.

}

LØNN

En av fordelene med Astrow Web er at programmet er intuitivt og enkelt å bruke.

b

PERSONALLISTEN

Godkjent elektronisk personalliste som er enkel og rask for serveringssteder, bilpleiebransjen, frisører og skjønnhetspleiere

”Enkel å bruke og kostnadsbesparende”

 

— Gøran Ellingsen – Kvalitetsleder

HORNS SLAKTERI

”Vi har fått bedre oversikt og kontroll”

 

— Gro Bakken-James, Daglig leder

NORGESFOR

”Vi fikk en spesialtilpasset løsning og god opplæring”

 

—  Svein Bergstrøm – Seksjonsleder kurs/attføring

UNIKOM

SMART TERMINAL

Benytt Mobil/Nettbrett for registrering av ansatte

  • Gir mulighet for registrering av ansattes tilstedeværelse som om man benytter en reell registrering-terminal
  • Kan benytte strekkode, QR kode, ansattnummer og/eller PIN kode
  • Kontroller hvilke enheter som skal kunne registrere kort fra Astrow Web
  • Perfekt der registreringsterminal ikke kan benyttes, og der du ikke ønsker at de ansatte selv skal måtte bruke mobil stempling fra sin mobil.

VI ER HER FOR Å HJELPE!

Adresse

Martin Linges vei 25
1364 Fornebu

Åpningstider

Mandag-fredag: 8 - 16
Lørdag og søndag: Stengt

Ring oss

22 66 05 10

Lederportal