SUPPORT

Når du bruker Astrow Web er det enkelt å få hjelp og finne svar på det du lurer på. I supportportalen har du tilgang til alle manualer, flere gode instruksjonsvideoer samt at du kan opprette sak.

FAQ

Ofte stilte spørsmål

Hvor sender jeg supporthenvendelser for Astrow?

Alle Astrow supporthenvendelser for Astrow skal sendes til astrow@timerecorder.no

Støtter dere eksport til lønnssystemer?

Støtter alle lønnssystemer som kan importere lønns- og fraværsfiler (Agresso, Hogia Lønn, Huldt & Lillevik, Lexi Lønn, Uni Micro Lønn, Visma Lønn, Info Easy, X-ledger, Power Office Go, Evolution Software, Proplan, AdOpus, Adecco, SAP og Aditro)

Støtter stemplingsurene WIFI?

Kun ST25 stemplingsuret som benyttes i vår Astrow løsning.

Finnes det backup batteri på stemplingsurene i tilfelle strømbrudd?

Ja, alle våre stemplingsur tilknyttet Astrow Web løsningen har nødbatteri som varer opptil 6 timer.

Støtter Astrow Web prosjektregistrering?

Ja, sjekk ut prosjektregistrering under menyen “Våre løsninger – Moduler – Prosjektregistrering” 

Tilbyr dere Astrow Web som en skyløsning?

Vi tilbyr Astrow Web som skyløsning og som lokal løsning. Skyløsning er den løsningen 99% av våre kunder velger.

Hva innebærer skyløsning?

Vår skyløsning innebærer at du som kunde betaler kun for aktive ansatte pr. måned og betaler deretter for andre moduler etter ønske (ansattportal, lederportal, eksport til lønn etc.). Enklere å administrere og enkelt å prøve ut nye moduler uten å kjøpe dyre “pakkelisenser” 🙂 

Fakturaspørsmål

Alle fakturaspørsmål rettes til faktura@timerecorder.no

Videoer

Våre siste videoer

VI ER HER FOR Å HJELPE!

Adresse

Martin Linges vei 25
1364 Fornebu

Åpningstider

Mandag-fredag: 8 - 16
Lørdag og søndag: Stengt

Ring oss

22 66 05 10

SUPPORT