Astrow Web – Inaktive ansatte

Sist oppdatert: 21/11/24

inaktiveansatte oppsett

For å sette ansatte som inaktive av ulike årsaker så må det defineres en dato for siste arbeidsdag i feltet sluttkalkulasjon på ansattkortet.

Legg inn sluttdato

1. Trykk på konfigurasjon (1) – ansatte (2)

2. Marker (3)  og rediger (4) den ansatte du ønsker å redigere.

Eksempel:

Alle inaktive ansatte legges da i et eget filter slik at de enkelt kan hentes opp ved en senere anledning skulle de returnere.

For å hente opp visning av inaktive ansatte, gjøres følgende:

1. Gå til konfigurasjon (1)  – ansatte (2)

2. Velg filtre (3) og sett kontrakt (4) til «Ikke aktiv».

inaktiveansatte oppsett
Visning av inaktive ansatte

Klar for en prat?

Er du usikker på om vi passer akkurat dine behov?
Avtal en uforpliktende prat med en av våre rådgivere.
© 2023 Time Recorder Co. AS
Personvernerklæring Cookie policy