Spørsmål og svar

Vi har en SaaS løsning hvor du betaler kun for aktive ansatte og de gjeldende modulene du har tatt i bruk per måned. Spesielt gunstig for sesongbedrifter hvor man da betaler en høyere sum i sesong og en lavere sum utenom sesong. Ta kontakt med oss i dag for et tilbud.

Vi støtter alle lønnssystemer i Norge og har også ulike integrasjoner og partnere. Les mer om våre integrasjoner her

Ja, vi har en egen modul for besøksregistrering som enkelt kan kobles inn mot Astrow Web timeregistrering.
Besøkende kan registrere seg med QR-kode, stemplingsur eller nettbrett. Også mulighet for etikettskriver for utskrift av besøkslapper med egen logo. Les mer her

Da er vår tilstedeværelse- og evakueringsmodul tingen å bruke! Alle som stempler seg inn (inkludert gjester) vil være synlig i tilstedevisningen og kan enkelt gjøres rede for ved en eventuell evakuering. Evakueringsmodulen er tilgjengelig via vår app hvor man kan starte oppropp ved en evakuering. Alle ansatte som har ansattportal og tilgang på app vil også bli varslet. Les mer om tilstedeværelse her og evakuering her.

Kontakt salg@timerecorder.no for spørsmål.

Alle våre kunder kan benytte seg av vår supportportal som du finner her: https://timerecorder.no/amano/supportportal

Her får du tilgang til å sende inn supportsaker og tilgang til alle tilgjengelige brukermanualer til enhver tid.

Ja, vi tilbyr også enkle modeller som vår Smartterminal, Pix-200 og MX-300. Se vårt utvalg her

Ja, prosjektregistrering er integrert sømløst i Astrow Web. Prosjektregistrering kan registreres i sanntid via app, stemplingsur eller via QR-kode. Også mulighet for etterregistrering av prosjekttimer for ansatte og ledere. Les mer her.

Klar for en prat?

Er du usikker på om vi passer akkurat dine behov?
Avtal en uforpliktende prat med en av våre rådgivere.
© 2023 Time Recorder Co. AS
Personvernerklæring Cookie policy